Verzending
Wanneer u een bestelling plaatst, wilt u natuurlijk weten wanneer uw pakket wordt geleverd. Dit is een van de belangrijkste vragen. Dit vinden wij ook dus proberen wij er alles aan te doen dit zo duidelijk mogelijk te communiceren.
Bij het afrekenen heeft u de volgende 2 mogelijkheden:
- Aankoop kleiner dan 25 euro :
- Express levering = Geleverd binnen 1-2 werkdagen.
- In Belgie: 3,70 euro
- In Nederland: 4,70 euro
- Vanaf een aankoop van 25 euro: Gratis express levering
Van maandag t.e.m. vrijdag wordt uw bestelling met express levering volgende dag geleverd indien u besteld voor 15u. Indien uw bestelling geplaatst is op zaterdag en zondag wordt deze maandag ochtend verwerkt en dinsdag afgeleverd.
We werken voor express levering samen met PostNL. Het steeds mogelijk dat er iets misloopt(foutief adres, vertragingen in sorteerprocess,...). Momenteel worden 97% van onze express leveringen op tijd afgeleverd bij onze klanten.
Indien uw bestelling op een ander adres moet afgeleverd worden, kan u deze optie steeds aanvinken bij het afrekenen.
Retour
Ja, dit is uiteraard mogelijk om goederen aan ons te retourneren. Ook verkeerd bestelde producten kunt u retourneren, hiervoor gelden dezelfde onderstaande voorwaarden. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Retour aanmelden binnen 14 dagen na aankoop en het product dient dan binnen 14 dagen na melding retour bij ons binnen zijn, anders vervalt de wettelijke bedenktermijn. De verpakking van het betreffende product dient dan ongebroken te zijn.
Wij accepteren geen zendingen in een brievenbus verpakking i.v.m. beschadigingen. Het retourneren van het pakket is op eigen risico. Wij zijn niet verantwoordelijk wanneer een pakket zoekt raakt tijdens het retourneren. Wij adviseren daarom het pakket altijd te verzenden met een track en trace code. Breng ons even op de hoogte door uw retour hier aan te melden, zonder notificatie is het voor ons onduidelijk waarom iets retour komt en zullen wij geen actie ondernemen.
Retouradres:
Kouter 102
2811 Leest, Belgie
Indien u verkeerde goederen heeft ontvangen die niet door u besteld neem in dit geval contact met ons op.
Hoe lang duurt het voordat het geld wordt teruggestort?
Nadat de retourzending wordt ontvangen, wordt het terug te storten geld binnen 2 tot 3 dagen op de rekening van de klant overgemaakt.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Wij nemen alle klachten serieus en zullen deze snel en naar behoren samen met u oplossen.
Wat te doen?
* Bewaar de goederen die niet naar behoren functioneren en gooi ze niet weg.
* Neem contact met ons op binnen 14 dagen na levering van de goederen.
* We zullen samen met u een passende oplossing vinden.
* Heeft u snel vervanging nodig neem dan telefonisch contact met ons op.
* Download hier het Modelformulier voor herroeping.
Volgende artikelen mogen niet geretourneerd worden:
- Vervangmesjes (Scheermes/feathermes)
- Steriele pedicure mesjes
- Kappersscharen
We nemen uw klacht direct in behandeling en we streven ernaar om binnen 1 werkdag met een reactie terug te komen.
Mocht u een klacht hebben over het product, levering of iets anders neem dan contact met ons op.